Ξεχάστε τοv Σταθμo των ΚΤΕΛ στo Κηφισό!! Δεiτε τις Πρώτες Φωτό από τον NEO Yπέρ-Σταθμό στον Ελαιώvα

0
3807
ΚΤΕΛ, https://pagelife.gr/

Ξεχάστε τοv Σταθμo των ΚΤΕΛ στo Κηφισό!! Δεiτε τις Πρώτες Φωτό από τον NEO Yπέρ-Σταθμό στον Ελαιώvα

Πότε θα είναι έτοιμος ο νέος υπερ-σταθμός των ΚΤΕΛ;

Θα εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως. Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ. Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί ακόμη και ξενοδοχείο.

Ο νέος σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στην Αθήνα, ο οποιός δεν θα θυμίζει

σε τίποτα αυτό της Λεωφόρου Κηφισού ή της Λιοσίων σύμφωνα τουλάχιστον με τις φωτογραφίες από τις μακέτες που κυκλοφόρησαν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Epwτικές Προβλέψεις Νέας Εβδομάδας!! Ξαφνική Επανασύνδεση Φέρνει «Ανατροπές» σε Αυτά τα 5 ζώδια

Ο νέος υπερ-σταθμός ΚΤΕΛ θα εξυπηρετεί 16 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

Ο νέος κεντρικός σταθμός, στον οποίο θα μετεγκατασταθούν τα ΚΤΕΛ από τον Κηφισό και την Λιοσίων, θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατομμύρια επιβάτες.

Οι εγκαταστάσεις του ΚΣΥΛ θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ και, ανά κατηγορία,

οι ελεύθεροι χώροι πρασίνου θα εκτείνονται σε επιφάνεια 20.000 τμ και οι χώροι για εμπορικές χρήσεις σε 11.750 τμ, ενώ οι χώροι στάθμευσης θα είναι 572, εκ των οποίων οι 100 θα είναι για τους επιβάτες του μετρό, δεδομένης της σύνδεσής του με τον σταθμό «Ελαιώνα» του μετρό.

Ο σταθμός θα περιλαμβάνει εντός του εμπορικά καταστήματα ενώ θα υπάρχουν οθόνες για την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τις αφίξεις και αναχωρήσεις λεωφορείων. Οι χώροι αναμονής θα είναι σύγχρονοι και άνετοι ενώ θα υπάρχει και χώρος για την στάθμευση των υπεραστικών λεωφορείων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> 2019 – Το Έτος του Tυχερού 3: Avέλπιστη Τύχη σε Σχέσεις & Οικονομικά γι’ Αυτά τα ζώδια

Σύμφωνα με τα σχέδια από το νέο σταθμό αναμένεται να εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ θα υπάρχουν 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων γραμμής κι άλλες 23 για διεθνείς προορισμούς.

Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί ακόμη και ξενοδοχείο.

Επιπλέον αναμένεται να λυθεί κι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρούσε χρόνια τους επιβάτες των υπεραστικών αφού θα υπάρχει πλέον ειδικός χώρος στάθμευσης για ταξί και για αστικές συγκοινωνίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Xριστίνα Μπόμπα: Η Συγκίνηση, η Φουσκωμέvη Κoιλίτσα & η Avάρτηση στο Instagram

Σύμφωνα με τα σχέδια τα ΚΤΕΛ θα βρίσκονται στο επίπεδο και από πάνω οι διάφορες ψυχαγωγικές και άλλες εγκαταστάσεις, ενώ από κάτω θα είναι το Μετρό.

Η υπόγεια διάβαση έχει ήδη κατασκευαστεί.

Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του πιθανόν να είναι αποτέλεσμα συγχρηματοδότησης από την ΕτΕΠ και το «πακέτο Γιούνκερ», από δανεισμό των ΚΤΕΛ, κι από την κοινοπραξία εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Η Λίτσα Πατέρα ΜΑΣ Πρoειδοποιεί για 2019! Mετά από Καιρό, Αvέλπιστη Tύχη γι’ Aυτά τα 5 ζώδια

Η κατασκευή του ωστόσο κρίνεται απαραίτητη αφού οι δύο υπάρχοντες σταθμοί ΚΤΕΛ

της πρωτεύουσας, έχουν ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους. επιπλέον με την δημιουργία του στη συγκεκριμένη τοποθεσία αναμένεται να αποσυμφωρηθούν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Τι Μπορεί να Κάvει μία 40άρα, πoυ σε ΚAMIA Περiπτωση Δεv Mπορεί μία 20άρα

«Στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός τέρμιναλ που θα έμοιαζε με αεροδρομίου,λαμβάνοντας υπόψη και την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία», σχολίασε το στέλεχος της Αττικό Μετρό, προσθέτοντας ότι η λογική του έργου είναι η δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κόμβου που θα φιλοξενεί και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές και θα αγγίξει έναν ετήσιο φόρτο της τάξης των 16 εκατ. επιβατών.

Σημειώνεται ότι η Αττικό Μετρό, μετά το «ξεπάγωμα» του έργου το 2012

και την υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας με την ΚΣΑΥΛΕ και τον δήμο Αιγάλεω, προχώρησε στην απαλλοτρίωση 18 περίπου στρεμμάτων για την υλοποίησή του, αναλαμβάνοντας παράλληλα τον ρόλο του Project Manager.

Καταλήγοντας, ο κ. Κλήμης εκτίμησε το κόστος του έργου στα 170 – 180 εκατ. ευρώ και διευκρίνισε πως η αρμόδια αρχή για την δημοπράτηση, βάσει του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου, είναι ο συνεταιρισμός ΚΣΑΥΛΕ και όχι η Αττικό Μετρό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Nα Λoιπόv πoυ «ΓΥPIΖΕΙ» ο Tροχός!! AΥΤΑ θα Eiναι τα ΠΙΟ Tυχερά Ζώδια τoυ 2019

Τέλος, εξήγησε πως η αποπληρωμή του έργου θα γίνει, τόσο από την εκμετάλλευση των εμπορευματικών χρήσεων στις εγκαταστάσεις του σταθμού, όσο και από τα ΚΤΕΛ που θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα συμμετάσχουν στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του και θα συνεισφέρουν στην αποπληρωμή των κεφαλαίων από τα εισιτήρια…

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...