Φεύγoυν Τα ΚΤΕΛ Από Τον Κηφισό! Οι Πρώτες Εικόvες Από Τον NEO Yπέp-Σταθμό Στον Eλαιώvα (Ρics)

0
5138
ΚΤΕΛ, https://pagelife.gr/

Φεύγoυν Τα ΚΤΕΛ Από Τον Κηφισό! Οι Πρώτες Εικόvες Από Τον NEO Yπέp-Σταθμό Στον Eλαιώvα (Ρics)

Πότε θα είναι έτοιμος ο νέος υπερ-σταθμός των ΚΤΕΛ;

Ο νέος σταθμός θα θυμίζει αεροδρόμιο. Θα εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως. Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 100 εκατ. ευρώ. Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε…

Ο νέος σταθμός θα θυμίζει αεροδρόμιο.

Θα εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως.

Στα πρότυπα των μικρών αεροδρομίων θα κατασκευαστεί ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα που θα συνενώσει τις υπηρεσίες των δύο υφιστάμενων σταθμών, προσφέροντας μια ολιστική εμπειρία στο επιβατικό κοινό.

Ο νέος υπερ-σταθμός ΚΤΕΛ θα εξυπηρετεί 16 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

Ο νέος κεντρικός σταθμός, στον οποίο θα μετεγκατασταθούν τα ΚΤΕΛ από τον Κηφισό και την Λιοσίων, θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατομμύρια επιβάτες.

Οι εγκαταστάσεις του ΚΣΥΛ θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ και, ανά κατηγορία,

οι ελεύθεροι χώροι πρασίνου θα εκτείνονται σε επιφάνεια 20.000 τμ και οι χώροι για εμπορικές χρήσεις σε 11.750 τμ, ενώ οι χώροι στάθμευσης θα είναι 572, εκ των οποίων οι 100 θα είναι για τους επιβάτες του μετρό, δεδομένης της σύνδεσής του με τον σταθμό «Ελαιώνα» του μετρό.

Ο σταθμός θα περιλαμβάνει εντός του εμπορικά καταστήματα ενώ θα υπάρχουν οθόνες για την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τις αφίξεις και αναχωρήσεις λεωφορείων. Οι χώροι αναμονής θα είναι σύγχρονοι και άνετοι ενώ θα υπάρχει και χώρος για την στάθμευση των υπεραστικών λεωφορείων.

Σύμφωνα με τα σχέδια από το νέο σταθμό αναμένεται να εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ θα υπάρχουν 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων γραμμής κι άλλες 23 για διεθνείς προορισμούς.

Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί ακόμη και ξενοδοχείο.

 

Επιπλέον αναμένεται να λυθεί κι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρούσε χρόνια τους επιβάτες των υπεραστικών αφού θα υπάρχει πλέον ειδικός χώρος στάθμευσης για ταξί και για αστικές συγκοινωνίες.

Σύμφωνα με τα σχέδια τα ΚΤΕΛ θα βρίσκονται στο επίπεδο και από πάνω οι διάφορες ψυχαγωγικές και άλλες εγκαταστάσεις, ενώ από κάτω θα είναι το Μετρό.

Η υπόγεια διάβαση έχει ήδη κατασκευαστεί.

Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του πιθανόν να είναι αποτέλεσμα συγχρηματοδότησης από την ΕτΕΠ και το «πακέτο Γιούνκερ», από δανεισμό των ΚΤΕΛ, κι από την κοινοπραξία εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του.

Η κατασκευή του ωστόσο κρίνεται απαραίτητη αφού οι δύο υπάρχοντες σταθμοί ΚΤΕΛ

της πρωτεύουσας, έχουν ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους. επιπλέον με την δημιουργία του στη συγκεκριμένη τοποθεσία αναμένεται να αποσυμφωρηθούν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας.

Πέρα από την παροχή κορυφαίων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, τα ΚΤΕΛ θα αποτελούν και μία μεγάλη ατραξιόν για τους κατοίκους των ευρύτερων περιοχών. Χαρακτηριστικές είναι οι πρόσφατες δηλώσεις του ανθρώπου που σχεδίασε το φαραωνικό έργο.

Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ, ο ομότιμος καθηγητής Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ,

Κωνσταντίνος Μωραΐτης, επισήμανε ότι το νέο ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα θα αποτελεί έναν υποδειγματικό σταθμό στα πρότυπα των μικρών αεροδρομίων, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις πρώτες ψηφιακές φωτογραφίες που έχουν δημοσιευθεί.

Όπως, μάλιστα, έχουμε προαναφέρει, το έργο θα περιλαμβάνει – μεταξύ άλλων – ξενοδοχείο, εκθεσιακούς χώρους και κτήρια πολλαπλών χρήσεων, την ίδια ώρα που θα αποτελεί συγκοινωνιακό κόμβο μετεπιβίβασης…




Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...