Η Σπυροπούλου MAΣ Δiνει την ‘ΑΓΡΙΑ’ Δiαιτά της: «ΈTΣΙ Έχασα για ΠΑΝΤΑ, 10 Kιλά σε 2 Mήvες»

0
3489

Η Σπυροπούλου MAΣ Δiνει την ‘ΑΓΡΙΑ’ Δiαιτά της: «ΈTΣΙ Έχασα για ΠΑΝΤΑ, 10 Kιλά σε 2 Mήvες»

Ευχαριστούμε Κων/να – Θα Τολμήσεις να την δοκιμάσεις?

Η «άγρια» δίαιτα της Σπυροπούλου που έχασε 10 κιλά σε 2 μήνες. Πάντα ήταν πληθωρική γυναίκα- με τις (καλώς εννοούμενες…) καμπύλες της, απείχε αρκετά από το πρότυπο της πάρα πολύ αδύνατης τηλεοπτικής σταρ…

Η ίδια, ακομπλεξάριστη, δεν είχε κανένα πρόβλημα να παραδεχτεί πως ενίοτε

το παράκανε με το φαγητό, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αυξομειώσεις στο βάρος της.

Όλα αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν. Γιατί, βλέπετε, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μετά την συμμετοχή της στο Survivor (στο οποίο, όπως είχε δηλώσει, είχε μπει έχοντας… φάει αρκετά για ν’ αντέξει στο ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ) έχει αλλάξει πάρα πολύ και μόχθησε για να διατηρήσει μια- άκρως εντυπωσιακή- σιλουέτα!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Epwτικές Πρoβλέψεις της Kυριακής!! Παλιές Aγάπες Αλλάζoυν τα «Δεδομέvα» σε Aυτά τα 4 ζώδια

Η πασίγνωστη παρουσιάστρια έχει χάσει 10 κιλά στους δύο τελευταίους μήνες, με αποτέλεσμα να είναι πιο όμορφη από ποτέ και με σώμα που κολάζει και… άγιο!

Για να φτάσει, βέβαια, σε αυτό το αποτέλεσμα χρειάστηκε να κάνει μια πολύ «άγρια» δίαιτα, την οποία δημοσίευσε το περιοδικό TV STAR.

Δείτε την παρακάτω και μην τη… δοκιμάσετε στο σπίτι!

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: Smoothie με μπανάνα και ανανά.

Δεκατιανό: Μια φρυγανιά με μέλι

Μεσημεριανό: Κοτόπουλο, χωρίς την πέτσα με πράσινη σαλάτα και ρύζι.

Απογευματινό: 1 ποτήρι φρέσκο χυμό

Βραδινό: 200γρ. κατσικίσιο γιαούρτι και κανέλα και 1 κουταλιά ωμά αμύγδαλα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Ο Kώστας Λεφάκης ΜΑΣ Πρoειδοποιεί: Ξαφvικές Αvατροπές & ΝEOI Epwτες για Aυτά τα 6 Ζώδια

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: Μούσλι με δημητριακά.

Δεκαπανό: Ξηροί καρποί και μέλι.

Μεσημεριανό: 1/2 φλιτζάνι βρασμένα όσπρια και πράσινη σαλάτα.

Απογευματινό: Μια μπάρα δημητριακών.

Βραδινό: Δυο καλαμάκια κοτόπουλο με αλάδωτη πίτα

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Tην Hμέρα του Αγίoυ Βαλεvτίνου, AYTA τα Ζώδια θα Zήσουν Mεγάλες Aλλαγές

Δεκατιανό: Ένα φρούτο.

Μεσημεριανό: Δυο μπιφτέκια με ρύζι και πράσινη σαλάτα.

Απογευματινό: 1 μπολ με αμύγδαλα.

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα με μέλι.

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα με 1 φέτα ψωμί με μαρμελάδα.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο εποχής

Μεσημεριανό: Ψάρι ψητό με ωμά κολοκυθάκια και ρύζι.

Απογευματινό: Μπανάνα με ακατέργαστη σοκολάτα.

Βραδινό: 1 φλιτζάνι δημητριακά με γάλα και 1 μπανάνα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Aυτά Είναι τα Γυvαικεία Ζώδια που «Κλείνoυν» σπiτια! Γυvαίκες, που τις Σκέφτoνται οι Πρώηv τους &…τρέμoυν

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: Δημητριακά ολικής άλεσης.

Δεκατιανό: Ένα φρούτο.

Μεσημεριανό: Μια μπριζόλα με βραστές πατάτες και πράσινη σαλάτα

Απογευματινό: 1 τορτίγια με γουακαμόλε

Βραδινό: 1 παξιμάδι με τριμμένη φέτα, ντομάτα και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: Smoothie με αχλάδι, μπανάνα και πορτοκάλi

Δεκατιανό: Μια μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: Ψητά λαχανικά με 50γρ. ανθότυρο και ελαιόλαδο και δυο μπιφτέκια.

Απογευματινό: Μήλο με κανέλα και μέλι.

Βραδινό: Σούπα βελουτέ με κολοκύθα, ντομάτα και πατάτα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Tρoμάξαμε να την Αvαγνωρίσουμε: Έτσι HTAN η Ειρήvη Στεριανού τoυ GNTM ΠPIN τις πλαστικές

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα.

Δεκατιανό: Δυο κριτσίνια ολικής άλεσης.

Μεσημεριανό: Κοτόπουλο σωτέ με κουρκουμά και κρύα σαλάτα.

Απογευματινό: Μια μπάρα δημητριακών

Βραδινό: Γιαούρτι με μέλι και καρύδια…

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...