Παvικός με την Δiαιτα-Εxpress της Δέσποιvας Βανδή: «ΈTΣΙ Eξαφαvίστηκε για ΠΑΝΤΑ το Λίπoς από Πάvω μoυ»

0
482
Βανδή, https://pagelife.gr/

Παvικός με την Δiαιτα-Εxpress της Δέσποιvας Βανδή: «ΈTΣΙ Eξαφαvίστηκε για ΠΑΝΤΑ το Λίπoς από Πάvω μoυ»

Η δίαιτα που διατηρεί αυτό το κορμί, χωρίς να παίρνει κιλά…

Η Δέσποινα Βανδή μοιράστηκε μαζί μας….το μυστικό της για την καλλίγραμμη σιλουέτα της…Εξάλλου, δεν είναι καθόλου τυχαίο που η Δέσποινα διαθέτει μία καλλίγραμμη σιλουέτα….

Η δημοφιλής τραγουδίστρια τα τελευταία χρόνια φροντίζει να γυμνάζεται

καθημερινά και να τρέφεται υγιεινά, διατηρώντας fit τις αναλογίες της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Δήλωση-B0μβα Τόvυ Μαυρίδη για Έλεvα Παπαρίζoυ: «Aπoρώ ΠΩΣ Άvτεξα 12 χρόvια…Hταv Eξαρτημέvη με…»

Όπως αποκάλυψε η τραγουδίστρια στο Youweekly.gr έχει τη δική της μυστική δίαιτα για να διατηρεί αυτό το κορμί, χωρίς να παίρνει κιλά.

Τα μυστικά της τέλειας σιλουέτας της

Η Δέσποινα γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> ΑYTA Σκέφτεται Kάθε Ζώδιο META το S3χ!! Με τον Zυγό, θα Πέσετε από τα Σύvvεφα

βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους.

Συχνά-πυκνά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, της αρέσει να ασκείται κοντά στη θάλασσα με τον γυμναστή της κάνοντας τζόκινγκ, push-ups στην άμμο και ασκήσεις με βάρη στο νερό μέχρι τα γόνατα! Επιπλέον κάνει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Η Λiτσα Πατέρα ΜΑΣ Προειδοπoιεί!! Φτάvουν «Δύσκoλες Ώρες» γι’ AYTA τα 2 ζώδια

H δίαιτά της για να χάσετε λίπος

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα.

Δεκατιανό: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών.

Μεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά.

Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣΟι Αστρoλόγoι τα Χειρoκροτoύv: Τα 4 Ζώδια πoυ θα Kαταλήξoυv ΦETOΣ με τoν Epwτα της Zωής τoυς

Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο…Πηγή: Youweekly.gr.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...