Αυτή η Άσκηση ισοδυναμεί με 1000 κοιλιακούς!! Με 60 δευτερόλεπτα τη Mέρα, η κοιλιά σας θα γίνει Πέτρα σε 1 μήνα.

0
307
κοιλιακούς, https://pagelife.gr/

Αυτή η Άσκηση ισοδυναμεί με 1000 κοιλιακούς!! Με 60 δευτερόλεπτα τη Mέρα, η κοιλιά σας θα γίνει Πέτρα σε 1 μήνα.

Αποκτήστε τους κοιλιακούς των ονείρων σας- Δείτε βίντεο…

Εάν προσπαθείτε να αποκτήσετε μια επίπεδη και σφιχτή κοιλιά, ξέρετε ότι είναι πραγματικά δύσκολο να το πετύχετε, αφού η κοιλιακή περιοχή είναι η πιο προβληματική στην απώλεια βάρους.

Όλοι ονειρεύονται σφιχτούς κοιλιακούς μυς, αλλά σε κανέναν δεν αρέσουν οι ασκήσεις κοιλιακών.

Ωστόσο, δεν πρέπει να απελπίζεστε! Υπάρχει ένας θαυματουργός τρόπος για να αποκτήσετε την κοιλιά που πάντα επιθυμούσατε με έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Δάκρυσε & ο Θεός στη Kηδεία της συζύγου του Πύρρου Δήμα!! Τραγικές φιγούρες τα τέσσερα παιδιά τους

Σύμφωνα με τους ειδικούς φυσικής κατάστασης, υπάρχει μια εξαιρετικά ισχυρή άσκηση που θα σας βοηθήσει να πετύχετε το σκοπό σας, καθώς είναι ακόμη πιο αποτελεσματική από 1000 παραδοσιακούς κοιλιακούς. Είναι επίσης γνωστή ως «σανίδα». Αυτή η άσκηση είναι βέβαιο ότι θα κάνει την κοιλιά σας σφιχτή και επίπεδη, θα βελτιώσει τη στάση του σώματός σας και θα απαλύνει και τον πόνο στην πλάτη σας.



Ωστόσο, σημειώστε ότι θα πρέπει να μάθετε πώς να κάνετε σωστά την «σανίδα» προκειμένου να επιτύχετε τα αποτελέσματα που προσφέρει.

Πρέπει να τοποθετήσετε σωστά το σώμα σας:

1. Τοποθετήστε τα χέρια σταθερά στο έδαφος, διατηρώντας τα παράλληλα στους ώμους.

2. Ο κύριος στόχος αυτής της άσκησης είναι η κοιλιακή περιοχή, αλλά εσείς θα αισθάνεστε πίεση και στα πόδια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Ευχαριστούμε Δέσποινα! Η δίαιτα Εxpress της Βανδή: «Έτσι εξαφανίστηκε το λίπος από πάνω μου»

3. Για να ενεργοποιήσετε τους μυς του κάτω μέρους του σώματος, θα πρέπει να σφίξετε τους μυς του γλουτού. Ωστόσο, να θυμάστε ότι ολόκληρο το σώμα θα πρέπει να είναι επίπεδο, όπως μια σανίδα και όχι σε τριγωνικό σχήμα.

4. Θα πρέπει να αναπνέετε βαθιά και ομοιόμορφα.



5. Επιπλέον, φανταστείτε ότι υπάρχει ένα ποτήρι γεμάτο νερό στην πλάτη σας και θα πρέπει να διατηρήσετε τη θέση του, ώστε να μην χυθεί.

6. Μόλις καταφέρετε να κρατήσετε το σώμα σας σε αυτή τη σωστή θέση, μπορείτε να ξεκινήσετε με την άσκηση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Eυχάριστα NEA για την Μακρυπούλια! Το μωρό που θα της Aλλάξει την ζωή! Η φωτό που την πρόδωσε…

7. Τα γόνατα και τα χέρια σας θα πρέπει να παραμείνουν στο έδαφος, η πλάτη σας θα πρέπει να είναι επίπεδη και μείνετε σταθεροί στη θέση αυτή.



8. Κρατήστε τη σπονδυλική στήλη, το κεφάλι και το λαιμό σε ευθεία.

9. Εφαρμόστε πίεση στα δάχτυλα και τοποθετήστε το δεξί πόδι στο πάτωμα. Στη συνέχεια, επαναλάβετε το ίδιο με το αριστερό πόδι.
10. Θα πρέπει να παραμείνετε σε αυτή τη θέση για 20-60 δευτερόλεπτα.

11. Στη συνέχεια, χαλαρώστε το σώμα σας.

12. Θα πρέπει να αυξήσετε σταδιακά το χρόνο της διατήρησης της θέσης της «σανίδας» μέχρι και ένα λεπτό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Πείτε «Αντίο» στα Χοντρά μπουτάκια! Κάντε ΑΥΤΟ για 5 λεπτά καθημερινά & Aποκτήστε τα πόδια των ονείρων σας

Δείτε λεπτομέρειες στο παρακάτω βίντεο και επαναλάβετε τη σανίδα 3 φορές στη σειρά, σε καθημερινή βάση και σε ένα μήνα, θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα….

πηγή

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...