ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΑYTEΣ Eίναι οι 8 Ασκήσεις που Κάνουν ΟΛΕΣ οι Διάσημες 40αρες κι Εχουν Κoρμί 20χρονης

0
1947
ασκήσεις, https://pagelife.gr/

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΑYTEΣ Eίναι οι 8 Ασκήσεις που Κάνουν ΟΛΕΣ οι Διάσημες 40αρες κι Εχουν Κoρμί 20χρονης

Δείτε τώρα τις ασκήσεις που οι γυναίκες… άνω των 40 πρέπει να κάνουν κάθε εβδομάδα.

Η άσκηση αποτελεί σημαντικό μέρος της διατήρησης μιας καλής υγείας. Για τις γυναίκες άνω των 40 ετών, η καλή καρδιαγγειακή υγεία είναι απαραίτητη. Μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιες ασκήσεις είναι οι καλύτερες για να παραμείνεις σε φόρμα.

Αυτές οι εβδομαδιαίες ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κυκλοφορία και τη δύναμή σας, χωρίς να ασκήσετε υπερβολική πίεση στους μύες σας. Η συγκέντρωση στη πρακτική και όχι στην ταχύτητα κατά τη διάρκεια αυτών των ασκήσεων, είναι το κλειδί για την επιτυχία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Οι Tοξότες «Tρελαίνονται» για τις Σκoρπivες & οι Παρθένoι για τους Zυγούς! Πες μου το Ζώδιο σου να σου Πω ΠΟΙΟΣ σε γουστάρει?

Χρησιμοποιώντας βραδύτερες κινήσεις και εστιάζοντας περισσότερο στο να φέρετε το σώμα σας στη σωστή θέση, θα μειώσετε τον κίνδυνο τραυματισμού.

1. Tai Chi:

Δεν είναι μόνο απίστευτα χαλαρωτικό, είναι επίσης μια πολύ καλή άσκηση που μπορεί να σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στις κινήσεις του σώματός σας.

2. Squats:

Μια κλασσική άσκηση που δεν απαιτεί μηχάνημα. Είναι ωφέλιμη για την ενδυνάμωση των ποδιών και των γλουτών σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Η Αφροδίτη στον Σκορπιό: Η Λίτσα Πατέρα Προειδοποιεί! Αλλαγές και Ξαφνικές Επανασυνδέσεις γι’ Αυτά τα 5 ζώδια

3. Low impact cardio:

Χρησιμοποιώντας ένα ελλειπτικό μηχάνημα για τακτική άσκηση, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις γυναίκες άνω των 40 ετών να διατηρήσουν μια υγιή καρδιά.

4. Lunges:

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τους μυς των ποδιών σας και να τους κρατήσετε τονισμένους. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές σε αυτή την άσκηση που δουλεύουν για τα διάφορα μέρη του ποδιού.

5. Yoga:

Μια κλασική άσκηση που περιλαμβάνει τέντωμα και διατήρηση φόρμας, η γιόγκα είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις γυναίκες άνω των 40 ετών. Είναι επίσης εξαιρετικά διαλογιστική και χαλαρωτική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Aγριος Σκoτωμός! Η Selfie της Καινούργιου Eφερε την Eκρηξη της Mελέτη: «Aκου Kopιτσάκι μoυ…»

6. Strength training:

Η άρση βαρών δεν χρειάζεται να είναι τόσο έντονη. Ακόμα και με το σήκωμα μικρών βαρών, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του μυϊκού τόνου.

7. Planks:

Η σανίδα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για ενδυνάμωση. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές παραλλαγές που μπορούν να ενδυναμώσουν διάφορους μυς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Χοντρά Kαραγκιoζιλiκια στο Γάμο Pέμου-Μπόσνιακ!! Eξoργισμένoς ο Tραγουδιστής με την Παρoυσία που τον Εκανε έξαλλο

8. Leg lifts:

Μια πολύ καλή άσκηση για να διατηρηθείτε σε σωστή φόρμα. Βοηθούν επίσης στην ενδυνάμωση περιοχών με μύες, που είναι συχνά δύσκολο να γυμναστούν… πηγή

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.