ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! Αυτές Eίναι οι 8 Aσκήσεις που Kάνουν ΌΛΕΣ οι Διάσημες 40αρες κι Έχουν Κoρμί 20χρονης

ασκήσεις, https://pagelife.gr/

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! Αυτές Eίναι οι 8 Aσκήσεις που Kάνουν ΌΛΕΣ οι Διάσημες 40αρες κι Έχουν Κoρμί 20χρονης

Δείτε τώρα τις ασκήσεις που οι γυναίκες… άνω των 40 πρέπει να κάνουν κάθε εβδομάδα.

Η άσκηση αποτελεί σημαντικό μέρος της διατήρησης μιας καλής υγείας. Για τις γυναίκες άνω των 40 ετών, η καλή καρδιαγγειακή υγεία είναι απαραίτητη. Μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβεις ποιες ασκήσεις είναι οι καλύτερες για να παραμείνεις σε φόρμα.

Αυτές οι εβδομαδιαίες ασκήσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κυκλοφορία και τη δύναμή σας, χωρίς να ασκήσετε υπερβολική πίεση στους μύες σας. Η συγκέντρωση στη πρακτική και όχι στην ταχύτητα κατά τη διάρκεια αυτών των ασκήσεων, είναι το κλειδί για την επιτυχία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Πιάνουν Πάντα!! 6 «Bρώμικοι» Τρόποι για να του λείψεις! Ο 3ος Mάλιστα, Kάνει θαύματα…

Χρησιμοποιώντας βραδύτερες κινήσεις και εστιάζοντας περισσότερο στο να φέρετε το σώμα σας στη σωστή θέση, θα μειώσετε τον κίνδυνο τραυματισμού.

1. Tai Chi:

Δεν είναι μόνο απίστευτα χαλαρωτικό, είναι επίσης μια πολύ καλή άσκηση που μπορεί να σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στις κινήσεις του σώματός σας.



2. Squats:

Μια κλασσική άσκηση που δεν απαιτεί μηχάνημα. Είναι ωφέλιμη για την ενδυνάμωση των ποδιών και των γλουτών σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Survivor Spoiler: Τώρα τα Πρώτα Αποτελέσματα της ψηφοφορίας! Έγινε Απίστευτη Ανατροπή

3. Low impact cardio:

Χρησιμοποιώντας ένα ελλειπτικό μηχάνημα για τακτική άσκηση, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις γυναίκες άνω των 40 ετών να διατηρήσουν μια υγιή καρδιά.



4. Lunges:

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τους μυς των ποδιών σας και να τους κρατήσετε τονισμένους. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές σε αυτή την άσκηση που δουλεύουν για τα διάφορα μέρη του ποδιού.

5. Yoga:

Μια κλασική άσκηση που περιλαμβάνει τέντωμα και διατήρηση φόρμας, η γιόγκα είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις γυναίκες άνω των 40 ετών. Είναι επίσης εξαιρετικά διαλογιστική και χαλαρωτική.



6. Strength training:

Η άρση βαρών δεν χρειάζεται να είναι τόσο έντονη. Ακόμα και με το σήκωμα μικρών βαρών, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση του μυϊκού τόνου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> H Άση Μπήλιου Προειδοποιεί ΜΕΤΑ την Έκλειψη!! Φτάνει Απροσδόκητη Τύχη Επιτέλους & γι’ αυτά ζώδια

7. Planks:

Η σανίδα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για ενδυνάμωση. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές παραλλαγές που μπορούν να ενδυναμώσουν διάφορους μυς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:> Σχεδόν παραμορφωμένη! Την έφαγαν οι πλαστικές; Τρομάξαμε με το πρόσωπο της Ελευθερίας Αρβανιτάκη…

8. Leg lifts:

Μια πολύ καλή άσκηση για να διατηρηθείτε σε σωστή φόρμα. Βοηθούν επίσης στην ενδυνάμωση περιοχών με μύες, που είναι συχνά δύσκολο να γυμναστούν… πηγή

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...
loading…